Gönül Boran Özüpak’tan Sert Çıkış: “Bu Yalanı Artık Kimse Yutmuyor!”

  • 12 Aralık 2025
Gönül Boran Özüpak’tan Sert Çıkış: “Bu Yalanı Artık Kimse Yutmuyor!”

Emekli ve Emekçiler Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Gönül Boran Özüpak, iktidarın ekonomi politikalarına sert tepki gösterdi.

Özüpak, yaptığı açıklamada, “Bir gecede bir avuç zümreye servet dağıtan iktidar, emekli ve emekçiye gelince ‘bütçe yok’ diyemez.” diyerek hükümeti çift taraflı ekonomi anlayışıyla suçladı.

Sözlerine “Bilesiniz ki bu yalanı artık kimse yutmuyor.” diyerek devam eden Özüpak, emeklilerin yaşadığı geçim sıkıntısının görmezden gelinmesine isyan etti.

“Çalışanın, emeklinin, gençlerin, işsizin umudunu tüketenler; yakında bu halkın adaletine hesap verecektir” diyerek iktidara adalet ve vicdan çağrısında bulundu.

Özüpak’ın bu çıkışı, ekonomik kriz ve emekli maaşlarındaki yetersizlik nedeniyle artan toplumsal tepkilerin bir yansıması olarak değerlendiriliyor.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ